Reklamace a vrácení

Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno jde vyřešit.

Zásilka je poškozená

Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.

Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?

Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo 604 534 437 nebo e-mail info@drevobox.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.

Zboží nebylo dodáno kompletní

Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 604 534 437 nebo e-mail info@drevobox.cz a my vám scházející zboží ihned pošleme.

Produkty vám nevyhovují

Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět.

Informujte nás telefonicky - 604 534 437 nebo e-mail info@drevobox.cz, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:

ČistéDřevo s.r.o.

Těšínská 1529

Šenov 739 34

Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.

 

Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte Tomášovi, který vám rád poradí.

Telefon je 604 534 437 a zastihnete jej každý pracovní den od 7:30 do 15:30 hodin.